UPC Polska oferuje usługi telefoniczne
UPC Polska wprowadza usługi telefonii cyfrowej, stając się tym samym największym w Polsce dostawcą potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonii.
Pierwsi klienci UPC mogą zamawiać nową usługę już od wczoraj w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Usługa telefoniczna UPC m.in. oferuje możliwość dzwonienia bez ograniczeń po południu i wieczorami w ramach niskiego abonamentu miesięcznego.
Wprowadzenie usług telefonicznych jest kontynuacją strategii triple play UPC, czyli oferowania trzech usług za pośrednictwem jednej sieci kablowej. "Dzięki wprowadzeniu nowej usługi UPC staje się wiodącym operatorem zintegrowanych usług telekomunikacyjnych dla użytkowników indywidualnych" - powiedział Simon Boyd, dyrektor generalny UPC Polska. "Potrójna usługa czyni z nas atrakcyjną konkurencję dla tradycyjnych telekomów. U nas klient zyskuje więcej: nie tylko tańsze rozmowy telefoniczne i najszybszy na rynku dostęp do internetu, ale i bogatą ofertę telewizyjną."
Z usługi telefonii cyfrowej UPC korzystają już tysiące klientów w Holandii, Francji i na Węgrzech. We Francji usługa została nagrodzona przez opiniotwórczy tygodnik "Le Point" jako "najlepsza usługa telefoniczna oferująca nielimitowane darmowe połączenia w ramach abonamentu".
UPC Polska świadczy usługi telefoniczne w oparciu o unikalną na polskim rynku platformę technologiczną, wykorzystującą protokół SIP. Platforma ta stwarza duże możliwości rozwoju usług dodatkowych w przyszłości, takich jak np. wideotelefonia, personal call manager czy unified messaging.
UPC wprowadza nową usługę jednocześnie w ośmiu największych miastach, w których działa, tzn. w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Skorzystają z niej klienci mieszkający w zasięgu sieci przystosowanej do świadczenia usług zintegrowanych. Do końca 2005 roku w zasięgu potrójnej usługi UPC ma być blisko milion gospodarstw domowych.
Usługa telefoniczna UPC charakteryzuje się zbliżoną funkcjonalnością do tradycyjnej telefonii stacjonarnej. Aby z niej korzystać, użytkownik nie potrzebuje komputera ani łącza internetowego. Wystarczy przełączyć aparat telefoniczny z gniazda dotychczasowego operatora telefonicznego do gniazda UPC przy użyciu modemu dostarczonego i zainstalowanego przez UPC.
Z chwilą uruchomienia usług telefonicznych UPC Polska oferuje dwie taryfy telefoniczne: "Tanie Rozmowy UPC" i "Darmowe Rozmowy UPC".
- Taryfa "Tanie Rozmowy UPC" to idealne rozwiązanie dla osób, które lubią rozmawiać i nie chcą płacić wysokiego abonamentu. Miesięczny abonament wynosi już od 29,90 zł brutto. Realizując połączenia lokalne, międzymiastowe, międzynarodowe i do sieci komórkowych użytkownik płaci za każdą rozpoczętą minutę połączenia. Po godzinie 18.00 w dni powszednie oraz w weekendy UPC oferuje atrakcyjne stawki dla połączeń międzymiastowych i do sieci komórkowych.
Z kolei taryfa "Darmowe Rozmowy UPC" to idealna oferta dla osób, które dużo rozmawiają wieczorami i w weekendy. Miesięczny abonament wynosi już od 64,90 zł brutto. W ramach tego abonamentu można dzwonić bez ograniczeń i za darmo w weekendy, a w dni powszednie już od 18:00, do abonentów wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce. Dodatkowo w ramach taryfy "Darmowe Rozmowy UPC" wszystkie połączenia krajowe w ramach sieci UPC, czyli między klientami UPC, są bezpłatne.
Ponadto w obecnej promocji klienci UPC mogą dodatkowo obniżyć swoje wydatki na rozmowy telefoniczne. UPC oferuje dwa miesiące abonamentu telefonicznego gratis oraz promocyjne ceny abonamentów miesięcznych: już od 19,90 zł brutto za "Tanie Rozmowy UPC" i od 49,90 zł brutto za "Darmowe Rozmowy UPC" - czytamy w informacji UPC przesłanej Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory UPC była dostawcą telewizji kablowej oraz dostępu do internetu. UPC Polska podaje, że ma około miliona abonentów telewizji kablowej i ponad 100.000 użytkowników internetu.
Dołącz do dyskusji: UPC Polska oferuje usługi telefoniczne