Urodzinowa loteria hipermarketów Champion
Z okazji urodzin supermarketów Champion/Globi agencja Euro RSCG Marketing House przygotowała loterię promocyjną "Urodziny Champion z Unileverem".
Kampania trwać będzie od 31 maja do 20 czerwca br.
Promocja obejmuje grupy produktów Unilever (Lipton, Knorr, Cif, Domestos) zakupione w okresie trwania akcji w sieci supermarketów Champion/Globi. Wzięcie w niej udziału wymaga zakupu produktów za kwotę minimum 6 zł i zatrzymania paragonu.
Mechanizm trwania akcji został zaprojektowany przez agencję Euro RSCG Marketing House dwuetapowo. W pierwszym z nich konsument ma za zadanie wysłać sms z numerem paragonu bądź za pośrednictwem poczty przysłać paragon z zakupów wraz z danymi osobowymi. Wśród nadesłanym zgłoszeń w trzech losowaniach rozdane zostaną nagrody dodatkowe: 350 materacy, 100 namiotów i 50 rowerów. W kolejnej części loterii, w której udział wezmą wszystkie zgłoszenia z I etapu promocji, odbędzie się losowanie nagrody głównej – samochodu.
Agencja Euro RSCG Marketing House jest odpowiedzialna za całokształt prac związanych z promocją - pomysł na jej mechanizm, dobór nagród, kreację, projekty materiałów POS, prawną obsługę promocji (regulamin, zezwolenia), budowę i obsługę bazy danych uczestników, przyjmowanie zgłoszeń, przyznawanie nagród, wysyłkę nagród oraz rozpatrywanie ewentualnych reklamacji aż do zakończenia akcji.
Dołącz do dyskusji: Urodzinowa loteria hipermarketów Champion