Urodzinowe wydanie “Show” wsparte kampanią
W poniedziałek 6 października br. ukaże się urodzinowe wydanie dwutygodnika “Show” (Wydawnictwo Bauer) z Agnieszką Szulim na okładce. Wsparte ono będzie kampanią promocyjną.
W numerze znajdą się wywiady z Agnieszką Dygant i Janem Englertem, a także m.in. zestawienie sześciu spektakularnych metamorfoz celebrytek i sześciu podróży tropem gwiazd.
Ponadto w urodzinowym numerze “Show” pojawią się również konkursy przygotowane specjalnie z okazji jubileuszu, w których można wygrać wartościowe bony na zakupy.
Wydanie ukaże się w objętości 108 stron, nakładzie 325 tys. egz. i w cenie 1,99 zł. Jest ono wsparte kampanią reklamową w portalu Interia.pl i w tytułach Wydawnictwa Bauer. Kreację przygotowała agencja Digit-Art.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Show” w lipcu br. wyniosła 267 697 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Urodzinowe wydanie “Show” wsparte kampanią