Urodziny Reality TV
Kanał Reality TV należący do grupy Zone Vision, obchodzi swoje piąte urodziny
Od momentu wprowadzenia na rynek polski w 1999 roku, kanał dociera do coraz większej rzeszy widzów nieustannie zdobywając nowe rynki, dzięki czemu osiągnął już status marki globalnej. Obecnie Reality TV nadawany jest w 120 krajach i dociera do 125 milionów odbiorców na czterech kontynentach. Ostatnio kanał zwiększył swoje dotarcie o 80 milionów abonentów w Chinach.
Przez cały czas swojego istnienia grupa Zone Vision nieustannie szuka możliwości rozwoju i ekspansji kanału Reality TV na inne tereny. W lipcu firma podpisała umowę w Indiach z ASC Enterprises Limited zwiększając tym samym zasięg kanału. W ostatnim czasie Reality TV dociera również do coraz większej liczby abonentów na terenie Europy Wschodniej.
Reality TV nadal szczyci się unikatową ofertą programową na całym świecie. Oferta kanału Reality TV charakteryzuje się różnorodnością tematów przeznaczonych dla wszystkich lubiących mocne wrażenia i naturalne, nie reżyserowane sytuacje. Od osobistych i podnoszących na duchu historii strażaków, policjantów i lekarzy, np. w programie pt. "Oddział szybkiego reagowania", do serii ukazujących wręcz szokujące zachowania, np. "Czyś ty oszalał" i "Swatka".
Zone Vision poszerza zasięg Reality TV o terytorium Korei Południowej.
29 listopada firma Zone Vision podpisała kolejną umowę w Azji z południowokoreańską siecią Home Entertainment Network. 10 stycznia 2005 roku rozpocznie się emisja 4-godzinnego bloku programowego, który będzie docierał codziennie do 5 milionów abonentów telewizji kablowej i satelitarnej.
"Jest to dla nas ogromna szansa na budowanie świadomości kanału Reality TV na tak ważnym dla nas rynku, jakim jest Azja" - powiedział Krzysztof Wroński, prezes Zone Vision Group.
Dołącz do dyskusji: Urodziny Reality TV