"Uśmiechasz się - wygrywasz"
5 maja br. agencja Great Open House rozpoczęła realizację interesującego przedsięwzięcia z zakresu BTL - dużej promocji konsumenckiej dla firmy Danone
Akcja promocyjna jest elementem kampanii relaunchowej. Niedawno Danone wprowadził nowe logo korporacyjne - z "uśmiechem". Promocja "Uśmiechasz się - wygrywasz" potrwa do 30 czerwca br.
Danone zmienił logo firmowe dodając do niego uśmiech, ponieważ łączy się on z misją firmy. Podkreśla takie wartości jak bliskość, radość, entuzjazm czy zaufanie. Idea jego wprowadzenia związana jest również z chęcią unowocześnienia wizerunku, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej kolorystyki.
Promocja "Uśmiechasz się - wygrywasz" to konkurs dla konsumentów produktów Danone. Promocja ma na celu przybliżenie się do konsumentów i przekonanie ich, że Danone = uśmiech = bliskość. Promocja obejmuje całą gamę jogurtów Danone: Pyszny (jogurt z owocami), Aksamitny (jogurt z syropem), Pianka (jogurt deserowy).
Pod wieczkami jogurtów Danone konsumenci znajdą radosne sentencje oraz uśmiechy, które można zbierać i wysłać wraz z uśmiechniętym zdjęciem (swoim lub bliskich). Na autorów najzabawniejszych zdjęć czekają nagrody - 600 aparatów cyfrowych Hewlett Packard. Dodatkowo w każdym tygodniu 500 pierwszych nadesłanych zdjęć zostanie opublikowanych w tygodniku "Przyjaciółka", co oznacza, że swojej publikacji doczeka się łącznie 4000 zdjęć.
Promocja trwa od 05.05.2005 do 30.06.2005. Za organizację i koordynację odpowiada Great Open House.
Jest to kolejna akcja promocyjna, której realizację Danone powierzył Great Open House.
"Uśmiechasz się - wygrywasz" jest elementem trwającej kampanii promocyjnej produktów Danone. Na kampanię składają się m.in. animacje sprzedaży, publikacje w prasie handlowej i spoty emitowane w TV.
Dołącz do dyskusji: "Uśmiechasz się - wygrywasz"