SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media dla marki Alpine

Ruszła kampania promująca samochodowe systemy multimedialne japońskiej firmy Alpine.

W skład systemów wchodzą mi.n. radioodtwarzacze stacje multimedialne oraz urządzenia nawigacyjne

Jednym z elementów kampanii jest konkurs, w którym co tydzień można wygrać wysokiej klasy radioodtwarzacz wystarczy prawidłowo wypełnić test na stronie konkursowej.

Kampania w całości koncentruje się w internecie na portalach motoryzacyjnych i męskich lifestyle.

Za strategię i planowanie oraz działania e-PR zlecone przez Horn Distrybution wyłącznego dystrybutora marki Alpine w Polsce  odpowiada niezależny dom mediowy Value Media.

Dołącz do dyskusji: Value Media dla marki Alpine

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl