Vanish w reklamie podważa skuteczność Ariela i Persila
W telewizji i w internecie pojawiła się nowa reklama odplamiacza Vanish, w której marka podważa skuteczność usuwania plam przez kapsułki piorące Ariel i Persil.
Vanish, Ariel i Persil to marki należące do różnych producentów. Są to odpowiednio: Reckitt Benckiser, Procter&Gamble i Henkel.
Choć nie należą do jednej kategorii produktowej, to jednak pośrednio ze sobą konkurują: Vanish to środek odplamiający, zaś Persil i Ariel to kategoria środków piorących. Te dwie ostatnie marki od pewnego czasu w swojej komunikacji podkreślają, że ich kapsułki mają nie tylko właściwości piorące, ale także skutecznie usuwają plamy.
W nowym spocie Vanisha bohaterka reklamy informuje, że nadszedł czas, by rozstrzygnąć rzeczywiście kapsułka Ariel i Persil wystarczy do tego, by pozbyć się uporczywych plam. Po czym informuje, że setki Polaków potwierdziły, że 9 na 10 plam Vanish usuwa lepiej niż sama kapsułka Ariel i Persil.
Spot kończy się wezwaniem: “Dodawaj Vanish do każdego prania!”.
Dołącz do dyskusji: Vanish w reklamie podważa skuteczność Ariela i Persila