SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Emocjonalny storytelling w kampanii Volkswagen Financial Services

Volkswagen Financial Services ruszył z nową kampanią, w której podkreśla, że najważniejszy w finansowaniu samochodów jest sprawdzony partner. 

Realizacja kontynuuje historię bohaterów wiosennego spotu. Tym razem w biznesowej odsłonie. W spocie wizerunkowym ponownie postawiono na storytelling – emocje towarzyszą drodze do spełnienia biznesowych celów. Komunikację oparto na autentyczności opowiadanej historii i wyrazistym przekazie. 

– Chcemy docierać do naszych klientów w sposób, który odzwierciedla ich własne historie i aspiracje. Uważamy, że emocje są kluczowe, ponieważ pomagają zrozumieć siebie i wybrać ścieżkę, którą pragnie się podążać – mówi Mateusz Granoszek, kierownik działu marketingu w Volkswagen Financial Services.

Spot kontynuuje i rozwija historię bohaterek wiosennego spotu „W góry czy nad morze?”. Szczególną rolę odegrała marka Cupra, dzięki której możliwe było zgromadzenie ponad 20 nowych modeli Formentor na planie zdjęciowym. 

– Współpraca z Volkswagen Financial Services jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że mogliśmy przełożyć naszą pasję do motoryzacji, a jednocześnie zaprezentować innowacyjność modeli CUPRA w tak inspirującej historii, gdzie główną rolę motoryzacyjną odegrał nowy Formentor. Nasze samochody idealnie wpisują się w wizję dynamicznej, nowoczesnej mobilności, którą wspólnie promujemy – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR managerka marek Seat&Cupra.

Twórcy kampanii przygotowali dwa spoty: pierwszy z nich trwa 30 sekund, drugi 50 sekund. Za realizację odpowiada agencja reklamowa Vision&People przy współpracy z domem produkcyjnym Motion Brand. Kampanię PR-owo wspiera dfusion communication. 

Dołącz do dyskusji: Emocjonalny storytelling w kampanii Volkswagen Financial Services

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
few
Zwłaszcza hasło jest bardzo emocjonalnie storytellingowe.
odpowiedź