W sieci Q-net nadeszła pora na Pora
W czwartek 16 stycznia rozpoczęła się kampania promująca stronę poral. Kampania realizowana jest na MTV, E-drinks, SuperSMS, Ubezpieczony.pl i innych stronach współpracujących z siecią Q-Net.
Pora to magazyn kultury miejskiej a przede wszystkim serwis rozrywkowy traktujący o najważniejszych wydarzeniach w głównych miastach w Polsce. Oprócz informacji o filmach, muzyce, wystawach znajduje się tu też olbrzymia baza danych lokali gastronomicznych wraz ze zdjęciami i dokładnym menu niektórych restauracji. Forma serwisu jest dyktowana jego grupą docelową - jest nowoczesna i alternatywna, ponieważ taka jest młodzież. Zaprezentowane w sposób niekonwencjonalny informacje przyciągną uwagę tych, którzy chcą wiedzieć "co, gdzie, kiedy" w świecie kultury i rozrywki.
Kampania promująca stronę www.pora.pl wykorzystuje takie formy kreacji jak billboard, skyscraper, a także te bardziej agresywne - pop-under i TopLayer. Wszystkie kreacje są emitowane z ograniczeniem częstotliwości.
"Agresywne formy reklamy mogą być odbierane dwuznacznie. Z jednej strony są irytujące, z drugiej jednak gwarantują bardzo wysoki CTR. Myślę, że w przypadku potencjalnych odbiorców serwisu Pora.pl wybór odważnej kampanii jest uzasadniony. Jego zadaniem jest przyciągnąć uwagę aktywnych w aktywny sposób." - mówi Konrad Batory odpowiedzialny za rozwój Q-net.
Dołącz do dyskusji: W sieci Q-net nadeszła pora na Pora