W TVN reklamy najdroższe przy „Faktach”, „Mam talent” i „Kuchennych rewolucjach”
W październikowym cenniku TVN najwięcej kosztują reklamy przy niedzielnym wydaniu „Faktów” oraz przy programach rozrywkowych „Mam talent” i „Kuchenne rewolucje”. Wśród seriali najdroższą pozycją jest „Na wspólnej”.
W porównaniu z październikiem ub.r. średnia cena reklam w październikowej ofercie TVN jest w tym roku niższa o kilkanaście procent.
Najdrożej kosztuje emisja spotu przy niedzielnym wydaniu „Faktów” - 57,2 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto spotów 30-sekundowych), 4,6 tys. zł mniej niż rok temu. W dni powszednie reklama w tym paśmie kosztuje 51,8 tys. zł (48,9 tys. zł przed rokiem), a w soboty - 42,2 tys. zł (44,6 tys. zł rok temu).
Reklamodawcy za spot przy nadawanym po „Faktach” serwisie sportowym muszą zapłacić 44,8 tys. zł w niedziele, 42,5 tys. zł w dni powszednie i 36,4 tys. zł w sobotni wieczór. Nieco taniej jest w blokach reklamowych przy prognozie pogody: odpowiednio 36,3 tys. zł, 37,6 tys. zł i 30,2 tys. zł.
Wśród programów rozrywkowych najwyższe ceny mają reklamy przy programach „Mam talent” i „Kuchenne rewolucje”. Za emisję spotu przy każdym z nich trzeba zapłacić do 55,8 tys. zł. Rok temu reklamy przy „Mam talent” kosztowały od 58,1 do 67,4 tys. zł, a przy programie Magdy Gessler - od 38 do 63,2 tys. zł.
Nieco taniej trzeba zapłacić za obecność w bloku przy „Masterchefie” (od 44,7 tys. zł do 54,1 tys. zł - podczas gdy rok temu od 59,1 do 68,5 tys. zł) i przy programie „Aplauz, Aplauz” - od 46,8 tys. zł do 53,1 tys. zł.
Reklama przy programie „Top Model” kosztuje od 38,2 tys. zł do 52,3 tys. zł (przed rokiem od 36 do 56,8 tys. zł), a przy „Kto poślubi mojego syna” - od 31,4 tys. zł do 39,7 tys. zł (od 33,6 do 44,5 tys. zł rok temu).
Reklamodawcy, którzy chcą się promować w paśmie przy programie „Ugotowani” muszą wydać od 25,7 tys. zł do 29,8 tys. zł, a przy talk show „Kuba Wojewódzki” - od 17,7 tys. zł do 28,9 tys. zł (wobec 14,3-29,4 tys. zł przed rokiem). Z kolei spot przy programie „Uwaga!” to wydatek rzędu od 30,2 tys. zł do 37,6 tys. zł.
Wśród seriali najdroższą reklamowo pozycją jest serial „Na wspólnej” - cena emisji jednego spotu wynosi 51,8 tys. zł ( w ub.r. 46,7 tys. zł). Na obecność przy serialu „Aż po sufit” trzeba wydać od 20,3 tys. zł do 28,8 tys. zł, zaś przy debiutującej w październiku produkcji „Singielka” - od 17,3 tys. zł do 22,5 tys. zł.
W połowie września TVN wprowadził korekty do jesiennej ramówki, ograniczając liczbę emisji programu „Wesołowska i mediatorzy” i tym samym zmieniając na wcześniejszą porę emisję programów „Kto poślubi mojego syna” i „Żony Hollywood”.
TVN Media jako drugie biuro reklamy podało ceny na październik. Dzień wcześniej swoją ofertę na najbliższy miesiąc przedstawiło biuro reklamy Telewizji Polskiej.
Dołącz do dyskusji: W TVN reklamy najdroższe przy „Faktach”, „Mam talent” i „Kuchennych rewolucjach”