Wakacyjne “Pytanie na śniadanie” pomaga Dwójce
Wakacyjne wydania programu “Pytanie na śniadanie” podnoszą widownię stacji w porównaniu od ub.r. i dają jej pozycję lidera w starciu z konkurencją – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
“Pytanie na śniadanie” emitowane jest w sezonie letnim po raz pierwszy od 2007 roku. Po trzech tygodniach emisji programu w okresie wakacyjnym (nadawany jest o stałej porze – 8.30), jego średnia oglądalność ukształtowała się na poziomie 530 tys. widzów, co dało Dwójce 15,54 proc. udziału w grupie 4+ i 13,66 proc. w komercyjnej 16-49.
To więcej niż w trzech poprzednich tygodniach czerwca br., gdy “Pytanie” konkurowało z “Dzień dobry TVN” - wtedy program śledziło 400 tys. osób, a udział anteny wynosił odpowiednio 12,78 proc. i 11,19 proc.
Poranny magazyn Dwójki podnosi też wyniki TVP 2 w porównaniu do analogicznego okresu ub.r,, gdy w paśmie jego emisji stacja miała 490 tys. widzów przy udziale na poziomie 12,63 porc. i 12,55 proc.
W paśmie nadawania “Pytania na śniadanie” TVP 2 nie daje szansy konkurencji. Dwójka wyprzedza Polsat, który nadaje w tym czasie seriale “Strażnik Teksasu” oraz “Słodkie zmartwienia” i osiąga 11,29 proc. udziału w 4+, kanał wygrywa też z TVP 1 (10,38 proc.) i TVN-em (8,53 proc.). W grupie komercyjnej TVP 2 jest jednak druga za Polsatem.
Widownia “Pytania na śniadanie” w wakacje
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
28-06-2010 | 562 120 | 16,76% | 15,79% |
29-06-2010 | 549 921 | 17,08% | 16,51% |
30-06-2010 | 540 249 | 17,42% | 16,67% |
01-07-2010 | 421 444 | 13,27% | 9,52% |
02-07-2010 | 485 375 | 15,47% | 13,68% |
05-07-2010 | 534 449 | 13,32% | 11,83% |
06-07-2010 | 536 717 | 15,36% | 13,45% |
07-07-2010 | 633 492 | 17,58% | 17,06% |
08-07-2010 | 408 828 | 12,97% | 9,40% |
09-07-2010 | 450 811 | 14,40% | 13,48% |
12-07-2010 | 621 032 | 16,43% | 12,45% |
13-07-2010 | 556 626 | 15,73% | 13,25% |
14-07-2010 | 563 580 | 16,10% | 16,13% |
15-07-2010 | 546 489 | 16,18% | 14,25% |
16-07-2010 | 526 124 | 15,18% | 11,69% |
Średnia | 528 523 | 15,54% | 13,66% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR% | SHR % | |
TVN 2 - Pytanie ... | 528 523 | 15,54% | 13,66% |
Polsat | 385 113 | 11,29% | 14,49% |
TVP 1 | 354 040 | 10,38% | 10,07% |
TVN | 290 880 | 8,53% | 9,84% |
Dołącz do dyskusji: Wakacyjne “Pytanie na śniadanie” pomaga Dwójce