SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Walentynkowa kampania prasowa marki Kamis

„Zakochana para, Malina i Kardamon” to hasło rozpoczynającej się 1 lutego walentynkowej kampanii marki Kamis.

Kampania swoim zasięgiem obejmie dwutygodniki i tygodniki dla pań m.in.: Pani Domu, Przyjaciółka, Party, VIVA!, Wysokie Obcasy.

Wsparciem kampanii prasowej będą działania w internecie na portalach tematycznych skierowanych do kobiet, w tym konkurs literacko-kulinarny na stronie kamis.pl. Przygotowana została również specjalna podstrona serwisu kamis.pl dedykowana Walentynkom, na której znalazły oryginalne przepisy kulinarne wykorzystujące afrodyzjakalną moc ziół i przypraw Kamis.

Kreacja kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte (do internetu Kamikaze) a za zakup mediów odpowiadał MediaCom.

Dołącz do dyskusji: Walentynkowa kampania prasowa marki Kamis

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl