Walk PR bez 8 proc. przychodów, zmalał też zysk
W ub.r. agencja Walk PR zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 7,7 proc. do 7,96 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 500,3 do 293,5 tys. zł.
Koszty operacyjne agencji Walk PR zmalały dużo słabiej od przychodów - o 1,4 proc. do 7,92 mln zł. Wydatki na usługi obce zmniejszyły się z 5,91 do 5,61 mln zł, a na wynagrodzenia - z 1,78 do 1,55 mln zł.
Natomiast koszty zużycia materiałów i energii poszły w górę ze 100,6 do 276,4 tys. zł, a ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń pracowniczych - ze 195,3 do 390,5 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zysk sprzedażowy Walk PR skurczył się z 591,6 do 39,4 tys. zł. Inne wyniki rentowności poprawił wzrost pozostałych kosztów z 4 do 273 tys. zł (to głównie efekt umorzenie spłaty części pożyczki, która agencja uzyskała w 2020 roku od PFR w ramach tzw. tarczy finansowej) oraz spadek kosztów finansowych z 38,3 do 18,8 tys. zł.
W konsekwencji zysk brutto zmalał z 565,1 do 293,5 tys. zł, a zysk netto - z 500,3 do 293,5 tys. zł. Zeszloroczny zysk netto w całości zasilił kapitał zapasowy.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.
Dołącz do dyskusji: Walk PR bez 8 proc. przychodów, zmalał też zysk