Walmark: przetarg na obsługę budżetu mediowego
Walmark ogłosił międzynarodowy przetarg na obsługę mediową wszystkich oddziałów firmy. Do udziału w przetargu zaproszone zostały OMD, Mediaedge:cia i Starcom. Przetarg jest koordynowany przez Media Strategy.
Wyłoniony w konkursie dom mediowy zarządzać będzie budżetami
firmy w oddziałach znajdujących się w Polsce, Bułgarii, Rumunii,
Łotwie na Litwie, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech oraz w Czechach,
gdzie znajduje się centrala firmy wraz z zakładem produkcyjnym.
Ogłoszenie zwycięskiej agencji przewidziane jest na późną jesień,
natomiast współpraca między wszystkimi podmiotami ma się rozpocząć
na początku 2008 roku.
Dla polskiego oddziału firmy Walmark obecnie planowaniem i zakupem
mediów zajmuje się Macroscope OMD, które zostało wybrane do
współpracy również w wyniku przetargu. Kontrakt z Macroscope OMD
nie jest umową na wyłączność i wygasa w lutym 2008 r.
Dołącz do dyskusji: Walmark: przetarg na obsługę budżetu mediowego