Wardęga, Banshee i Red Lipstick Monster gwiazdami nowego pisma o youtuberach „Tube News”
Wydawnictwo Bauer wprowadziło na rynek nowy magazyn dla młodzieży „Tube News”, będącym wydaniem specjalnym dwutygodnika „Bravo”. To pierwsze pismo w Polsce poświęcone młodym twórcom wideo w sieci.
W pierwszym numerze, które ukazało się 14 kwietnia br., znalazły się wywiady i sesje zdjęciowe gwiazd YouTube’a takich jak m.in: Sylwester Wardęga, Rezigiusz, Banshee, Stuu, Blowek, JDabrowsky, PewDiePie, Kaiko czy Red Lipstick Monster.
Redakcja umieściła ponadto kilkustronicowy dział poradniczy dla początkujących youtuberów, z którego czytelnik dowie się m.in. jak założyć własny kanał, jakich błędów się wystrzegać oraz rady, triki i fachowe informacje sprzętowe.
Pierwsze wydanie magazynu liczy 48 stron i ukazało się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy. „Bravo Tube News” kosztuje 3,99 zł.
Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze, informuje portal Wirtualnemedia.pl, że pierwszy numer pisma będzie obecny w sprzedaży przez dwa miesiące. Decyzję co do cyklu wydawniczego tytułu spółka podejmie na podstawie oceny wyników sprzedaży tego wydania.
Wprowadzeniu „Bravo Tube News” na rynek towarzyszą działania promocyjne w internecie - głównie na portalach społecznościowych.
O planach stworzenia nowego tytułu w segmencie pism młodzieżowych Bauera informowaliśmy już w marcu br. Wtedy spółka podała, że przeprowadziła zwolnienia w tym segmencie, ale jednocześnie zaproponowała wszystkim zwolnionym dalszą współpracę (więcej na ten temat).
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” w 2014 roku wyniosła 98 952 egz. W porównaniu do 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 32,29 proc. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Wardęga, Banshee i Red Lipstick Monster gwiazdami nowego pisma o youtuberach „Tube News”
~Paolo Coelho