SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Warka wprowadza 1,5-litrową butelkę (wideo)

Grupa Żywiec wprowadza na rynek 1,5-litrową butelkę piwa Warka.Towarzyszy temu telewizyjno-prasowa kampania reklamowa pod hasłem"Na lato 3 Warki z jednej".

Grupa Żywiec uzasadnia wprowadzenie na rynek 1,5-litrowejbutelki Warki tendencją konsumentów do wygody. - Dowodem jestwzrastająca sprzedaż piwa w puszce czy multipakach - przekonujeJoanna Nowakowska, senior brand manager marki.




Zmianę wspierają działania reklamowe przebiegające pod hasłem"Na lato 3 Warki z jednej" w telewizji (wszystkie główne stacje)oraz prasie (tytuły branżowe, tematyczne i lifestylowe).

warkaplatat

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowałaagencja reklamowa Just, a zakupem mediów zajął się dom mediowyZenith Optimedia.

Dołącz do dyskusji: Warka wprowadza 1,5-litrową butelkę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl