Warta i Kredyt Bank wybrały agencję
10 lutego został rozstrzygnięty przetarg na agencję reklamową Grupy Warta i Kredyt Banku.
Departamenty Marketingu obu firm zdecydowały o wyborze agencji G7, która najpełniej odpowiedziała na brief przetargowy - podał "Brief".
Agencja G7 będzie obsługiwać całość działań reklamowo-marketingowych Grupy Warta i Kredyt Banku, począwszy od marca tego roku. Intencją obu firm jest długoterminowa współpraca. Do udziału w przetargu zaproszono 4 agencje sieciowe: Ad Fabrikę FCB, Publicis, Testardo Red Cell i G7.
Przetarg nie dotyczył mediów - zakupem i planowaniem mediów nadal zajmuje się Starcom.
Obie firmy, choć prowadzą swoje budżety oddzielnie, konsolidują je w jednej agencji i domu mediowym. Jak informuje Bogusława Potacka, dyrektor marketingu Grupy Warta, takie podejście jest niezbędne w budowaniu wspólnej strategii marketingowej i efektywnym planowaniu obecności w mediach.
Dołącz do dyskusji: Warta i Kredyt Bank wybrały agencję