WebService dla Eniro Sp. z o.o.
WebService podpisał z Eniro Sp. z o.o. umowę na badania i analizę użyteczności pozwalające na uatrakcyjnienie wyszukiwarki Panoramy Firm.
Zmiana wyglądu wyszukiwarki nie wynika tylko z potrzeby odświeżenia wizerunku, lecz jest także podyktowana koniecznością dostosowania się potrzeb klientów, poszukujących informacji. Prace badawcze skupią się na analizie ergonomii, wydajności, interaktywności i funkcjonalności wyszukiwarki. Zostaną one przeprowadzone w oparciu o autorską metodologię badawczą WebService more:process® oraz o metodologię domu badawczego Pentor.
Na podstawie wyników tych analiz, zostanie przygotowana wstępna koncepcja graficzna. Dzięki zastosowanym autorskim narzędziom badawczym, pozyskane zostaną informacje o sposobie postrzegania i korzystania z serwisu przez jego docelowych użytkowników oraz wskazówki dla twórców projektu, dotyczące ewentualnych zmian w założeniach graficznych i funkcjonalnych. Podstawowym założeniem, na którym zostanie oparty projekt, jest łatwość i szybkość dotarcia do poszukiwanej informacji oraz logika i organizacja systemu nawigacji w wyszukiwarce. Podejście takie związane jest z tworzeniem interfejsów zorientowanych na użytkownika.
Przyjazność dla użytkownika (user-friendly) i użyteczność systemów IT jest w dzisiejszym świecie jedną z najważniejszych potrzeb. Wybór WebService jako wykonawcy tego projektu jest dla nas potwierdzeniem kompetencji w tych właśnie dziedzinach, a wykorzystanie sprawdzonej metodologii more:process® gwarantuje wysoki poziom przeprowadzonych badań – mówi Łukasz Szymula, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: WebService dla Eniro Sp. z o.o.