„Where’s the party?” w kampanii piwa Carlsberg (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Carlsberg utrzymana w stylistyce imprezowej. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Where’s the party?”, odpowiadają firmy JWT Warszawa i PHD Media Direction.
Reklamy Carlsberga pokazują grupę przyjaciół przygotowujących się do zabawy na najlepszych imprezach świata. Kampania wspiera konkurs prowadzony na stronie whereistheparty.pl, w którym należy udzielić oryginalnych odpowiedzi na pytania o oczekiwania odnośnie imprez w wybranych miejscach oraz jak najszybciej odnaleźć je na interaktywnej kuli ziemskiej. W zabawie, która potrwa do października, można wygrać wyjazd dla siebie i przyjaciół na imprezy w Brazylii, Tajlandii oraz Wielkiej Brytanii.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję i internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja JWT Warszawa (od marca br. działająca jako LemonSkyJWT), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Where’s the party?” w kampanii piwa Carlsberg (wideo)