Wideo online coraz częściej oglądane
Blisko 3/4 amerykańskich internautów obejrzało w maju średnio 158 minut wideo online - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Użytkownicy ci obejrzeli w sumie ponad 8,3 miliarda klipów wideo. Najpopularniejsze w tym segmencie były strony należące do Google (21,5 procenta udziałów w rynku), na których obejrzano 1,8 miliarda klipów, z czego w samym serwisie YouTube 1,7 miliarda.
Drugą pozycję zajęły strony należące do Fox Interactive Media, m.in. MySpace (8,1 procenta udziałów w rynku, 680 milionów obejrzanych klipów), a trzecią strony Yahoo (4,6 procenta, 387 mln klipów). Na dalszych miejscach uplasowały się Viacom, Time Warner oraz Microsoft.
Z kolei z raportu Cable & Telecommunications Association for Marketing (CTAM) i firmy badawczej Nielsen, wynika że w marcu bieżącego roku internetowe klipy wideo obejrzało 81 milionów osób (63 procent amerykańskich użytkowników Internetu z szerokopasmowym dostepem do sieci), w porównaniu do 70 milionów we wrześniu roku ubiegłego.
Dołącz do dyskusji: Wideo online coraz częściej oglądane