SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wideo online coraz częściej oglądane

Blisko 3/4 amerykańskich internautów obejrzało w maju średnio 158 minut wideo online - wynika z danych firmy badawczej comScore.

Użytkownicy ci obejrzeli w sumie ponad 8,3 miliarda klipów wideo. Najpopularniejsze w tym segmencie były strony należące do Google (21,5 procenta udziałów w rynku), na których obejrzano 1,8 miliarda klipów, z czego w samym serwisie YouTube 1,7 miliarda.

Drugą pozycję zajęły strony należące do Fox Interactive Media, m.in. MySpace (8,1 procenta udziałów w rynku, 680 milionów obejrzanych klipów), a trzecią strony Yahoo (4,6 procenta, 387 mln klipów). Na dalszych miejscach uplasowały się Viacom, Time Warner oraz Microsoft.

Z kolei z raportu Cable & Telecommunications Association for Marketing (CTAM) i firmy badawczej Nielsen, wynika że w marcu bieżącego roku internetowe klipy wideo obejrzało 81 milionów osób (63 procent amerykańskich użytkowników Internetu z szerokopasmowym dostepem do sieci), w porównaniu do 70 milionów we wrześniu roku ubiegłego.

Dołącz do dyskusji: Wideo online coraz częściej oglądane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl