Wideo online w USA
Liczba amerykańskich internautów oglądających wideo online wzrośnieze 114 milionów w ubiegłym roku do 183 milionów w roku 2011 -prognozuje eMarketer.
Z danych eMarketera wynika, że w ubiegłym roku wideo onlineoglądało 62,8 procenta amerykańskich użytkowników Internetu. Do2011 roku wskaźnik ten ma wzrosnąć do 86,6 procenta.
W 2006 roku internauci w USA najchętniej oglądali klipy wideoonline zawierające newsy informujące o aktualnych wydarzeniach.Zdobyły one 13,7 procenta udziałów w rynku.
Za nimi znalazły się kolejno: zwiastuny filmowe i telewizyjne(12 procent), teledyski muzyczne (10,9 procenta), klipy tworzoneprzez innych użytkowników (9,4 procenta), skecze, żarty, pomyłkiaktorów na planie filmowym (9,3 procenta), informacje pogodowe (8procent), informacje rozrywkowe i recenzje filmowe (7,3 procenta),fragmenty lub programy telewizyjne w całości (6,5 procenta),informacje sportowe, skróty meczów (6,4 procenta), inne (5,1procenta), filmy animowane (4,3 procenta), informacje biznesowe ifinansowe (4 procent) oraz pełnometrażowe filmy (3,2 procenta).
eMarketer szacuje ponadto, że do 2011 roku 90 procent (165milionów) amerykańskich internautów obejrzy internetową reklamęwideo, w porównaniu do 77 procent (88 milionów) w rokuubiegłym.
Dołącz do dyskusji: Wideo online w USA