SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Więcej National Geographic

Duże zainteresowanie National Geographic

Pierwsza część "Multimedialnej szkoły fotografowania" dołączona do magazynu National Geographic spotkała się z ogromnym zainteresowaniem czytelników. Już w pierwszym tygodniu sprzedało się 90 proc. nakładu, który wynosił 214 tys. egzemplarzy (dane z ankiet G+J Polska). Dlatego wydawca zdecydował się na dodruk 25 tys. egzemplarzy magazynu. W sumie nakład wrześniowego wydania wyniósł 239 tys. egzemplarzy.

- Nasze prognozy wskazały, że sprzedaż przekroczy 200 tys. egzemplarzy. Nie mogliśmy pozwolić, aby zabrakło w sprzedaży National Geographic i zdecydowaliśmy się na dodrukowanie 25 tys. dodatkowych egzemplarzy. Rosnąca sprzedaż powinna utrzymać trend wzrostowy, ze względu na wyjątkowość magazynu wydawanego w naszym kraju. Polska edycja National Geographic charakteryzuje się tym, że zawiera sporo lokalnych (czyt. polskich) tematów. Okładki również są projektowane przez rodzimą redakcję. Na wzrost sprzedaży będzie z pewnością miała wpływ dołączona płyta z "Interaktywną szkołą fotografowania", przygotowaną przez wybitnych specjalistów National Geographic. Dzięki tym zabiegom zyskamy nowych wiernych czytelników - powiedziała Katarzyna Lechowska, dyrektor wydawniczy National Geographic.

Wczoraj (2 października) w sprzedaży pojawił się kolejny (nr 10) magazyn National Geographic z drugą płytą "Interaktywnej szkoły fotografowania". Lekcje fotografii obejmują następujące zagadnienia: "Aparaty fotograficzne", "Fotografowanie ruchu" i "Rodzaje obiektywów".

- Głównym atutem całego cyklu jest to, że Szkoła zachęca do samodzielnych eksperymentów, proponując wiele przyjętych w fotografii rozwiązań, a zarazem stale przypominając, że żadnego z nich nie należy traktować jako niezawodnej recepty artystycznej. Jest to więc podręcznik, który zachęca do postawy twórczej i zarazem świadomej - przekonuje Maciej Hen, konsultant.

Sprzedaż National Geographic wsparta jest promocją w: TVP, Polsat, TVN. W pismach: Polityka, Foto, Pozytyw, w punktach sprzedaży oraz w magazynach G+J Polska, a także na antenie radia RMF FM. Sponsorem szkoły fotografowania jest Era, a patronem RMF FM.

Czytelnictwo National Geographic - 967 294 osób (Polskie Badania Czytelnictwa PBC General (SMG/KRC) lipiec 2002-czerwiec2003, CCS, cała populacja, n=36 115)

Dołącz do dyskusji: Więcej National Geographic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl