Więcej przyjemności - kampania Wedla
Pomysł kreatywny najnowszych spotów Wedla oparty jest na emocjach towarzyszących relacjom między kobietą a mężczyzną
Saatchi & Saatchi jest autorem rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej tabliczek czekoladowych Wedla. Na zlecenie koncernu Cadbury Wedel agencja opracowała i stworzyła spoty dla 3 różnych smaków: Czekolady Truskawkowej, Czekolady Orzechowej i Czekolady Mlecznej.
Celem kampanii jest poinformowanie konsumenta o wyjątkowym smaku oraz jakości czekolady i składników dodatkowych z jakich tworzone są czekolady Wedel.
Agencja Saatchi & Saatchi opracowała wszystkie poprzednie kampanie tabliczek czekoladowych Wedla, oprócz jednej, którą stworzyłą agencja DDB Warszawa.
Planowaniem i zakupem mediów dla kampanii „Więcej przyjemności” zajął się dom mediowy Zenithmedia.
Dołącz do dyskusji: Więcej przyjemności - kampania Wedla