Więcej reklamy w telewizji
Telewizja umacnia swoją pozycję na rynku reklamy
Jak pokazują najnowsze dane o wpływach reklamowych za 11 miesięcy tego roku, opracowane w ramach raportu Media Monitoring, telewizja umacnia swoją pozycję na rynku reklamy.
Od czerwca do listopada udział stacji tv w tych wpływach wzrósł do 63,3% (z ok. 61% w I pólroczu). Drugie miejsca zajmuje prasa a trzecie radio. Całkowite wpływy reklamowe liczone na podstawie oficjalnych cenników wyniosły po 11 miesiącach 2003 r. 10,5 mld zł.
czerwiec_listopad 03 | styczeń - czerwiec 03 | |||
Udział w wydatkach | Wartość | Udział | Wartość | Udział |
PRASA DZIENNIKI | 817358003 | 15,39% | 1607228041 | 30,71% |
PRASA MAGAZYNY | 727825832 | 13,71% | ||
RADIO | 419489879 | 7,90% | 422401554 | 8,07% |
TELEWIZJA | 3345943993 | 63,00% | 3204049951 | 61,22% |
5310617708 | 5233679546 |
Listę największych reklamodawców otwierają koncerny Procter&Gamble oraz Unilever Polska a kolejne miejsca zajmują operatorzy telefonii komórkowych.
Wydatki bez autopromocji.
Źródło: Media Monitoring (Agora S.A., AGB Polska, CR Media, SMG/KRC)
Dołącz do dyskusji: Więcej reklamy w telewizji