Większe wydatki w sieci na Święta
Między Świętem Dziękczynienia a Bożym Narodzeniem, Amerykanie wydadzą w sieci około 18 mld dolarów na świąteczne zakupy.
Według specjalistów z Forrester Research, tegoroczne wydatki w sieci w tym gorącym okresie dla handlowców i kupujących będą o około 25 proc. wyższe niż w minionym roku. Ocenia się, że w tym roku do grona amerykańskich gospodarstw domowych kupujących w sieci dołączy w sumie około 2,5 mln domów.
Analitycy zauważają, że w tym roku więcej sprzedających w sieci zachęcać będzie klientów do większych zakupów obietnicami darmowych dostaw towarów. W minionym roku około jedna czwarta dokonujących świątecznych zakupów w sieci wskazywała, że kupuje więcej drogą online w celu uniknięcia opłat za dostawy.
Jak zwykle najczęściej w wybieranymi przedmiotami zakupów będą zabawki oraz elektronika konsumencka. Większe znaczenie odgrywać ma odzież.
Amerykańskie Święto Dziękczynienia przypada co roku w czwarty czwartek listopada. Po czwartku następuje tzw. „czarny piątek” (Black Friday), uważany za początek sezonu świątecznego szaleństwa zakupów.
Dołącz do dyskusji: Większe wydatki w sieci na Święta