SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wielka kampania Peugeot 407

Euro RSCG zapewnia kompleksową obsługę wprowadzenia marki Peugeot 407

19 czerwca 2004 wchodzi na polski rynek nowy model Peugeot oznaczony numerem 407. Peugeot 407 to samochód niebagatelny. Łączy w sobie agresywną sylwetkę auta sportowego z delikatnością linii i komfortem limuzyn klasy wyższej. Jego emocjonująca stylistyka znajduje odzwierciedlenie w haśle przewodnim kampanii: „Znów warto rozmawiać o samochodach”. Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych klientów o nowym modelu 407, zapoznanie ich z ofertą oraz podkreślanie atrakcyjnego wizerunku nowej marki.

Peugeot 407 wprowadzany będzie kanałami zintegrowanej komunikacji marketingowej agencji Grupy Euro RSCG. Kampania podzielona została na 3 fazy: pierwsze działania o charakterze teasera rozpoczęły się już 3 czerwca i skierowane były do prasy, TV i internetu. W TV emitowany był krótki spot o nazwie „Szum”. Kolejnym etapem kampanii jest zapraszanie na Dni Otwarte, które potrwają od 19 do 26 czerwca. W TVP, TVP3, TV4, TVN, TVN7 emitowany będzie spot „Szum 2” nawiązujący do teasera i zachęcający do udziału w Dniach Otwartych Peugeot 407. 20 sekundowy spot radiowy „Dźwięki” pojawi się 14 czerwca w PR1, PR3, RMF, Radio Zet.

Ponieważ komunikat ma za zadanie docierać do odbiorcy przez cały dzień, Euro RSCG 4D przygotowało działania towarzyszące wszystkim etapom kampanii reklamowej: dwuetapowy, spersonalizowany mailing z follow-up telefonicznym przeprowadzonym przez Call Center Poland, akcje teaserowe i promocyjne oraz organizację wydarzeń specjalnych.

W trzecim etapie zaplanowano działania wizerunkowe. 30 sekundowa reklama telewizyjna „Zabawki”, którą będzie można oglądać od 19 czerwca, przedstawia Peugeot 407 jako jedyny prawdziwy samochód pośród wszystkich jeżdżących po ulicach. Reklama została nakręcona w scenerii nowoczesnych ulic Sydney. Na jej potrzeby zbudowano 17 samodzielnie jeżdżących modeli samochodów w skali 1:1, grało w niej 20 aktorów i 1500 statystów. Soundtrack, który towarzyszy reklamie to utwór stworzony przez nowoodkrytą, francuską formację o nazwie „The Film”. Spot pojawi się w TVP, TVP3, TV4, TVN, TVN7, TVN24, Discovery, Ale Kino!

Wszystkim etapom akcji towarzyszy intensywna reklama prasowa w dziennikach (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita), prasie lokalnej, branżowej i dealerskiej oraz działania prowadzone w internecie, akcje z wykorzystaniem niestandardowych formatów reklamowych i akcje skierowane do dealerów Peugeot.

Za kreację teaserów TV i radiowych, adaptację 30 sekundowego spotu TV oraz kreacje materiałów POS odpowiada Euro RSCG Warsaw. Euro RSCG 4D przygotowało mailingi, kilka niezależnych akcji skierowanych do posiadaczy i potencjalnych klientów Peugeot oraz organizację wydarzeń specalnych, Call Center Poland obsługiwał telefoniczne działania follow-up. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał OMD.

Dołącz do dyskusji: Wielka kampania Peugeot 407

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl