Wielkanocna gra Wedla
Nową wersję wielkanocnej gry Wedla udostępniono w wersji na iPhone’y i w serwisie zlapjajka.pl. Tę witrynę wspiera również internetowa kampania reklamowa.
W nowej wersji wielkanocnej gry Wedla użytkownicy mogą wcielić się w postać nastolatka lub nastolatki i łapać czekoladowe jajka. W aplikacji odświeżono layout i logo, zmodyfikowano część rankingową oraz dodano kolejne funkcjonalności. Gra – przygotowana przez agencję interaktywną MRM Worldwide – jest dostępna w wersji na telefony iPhone w serwisie App Store oraz w formie aplikacji przeglądarkowej na stronie zlapjajka.pl.
Jednocześnie w internecie kończy się kampania serwisu zlapjajka.pl. Reklamy oparte na motywie jajka będą emitowane do 1 kwietnia na takich stronach internetowych, jak Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Wp.pl i Nasza-klasa.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja MRM Worldwide, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zed Digital.
Dołącz do dyskusji: Wielkanocna gra Wedla