Wielkoformatowa kampania Reserved
Masterprint XL wesprze działania promocyjne dla marki Reserved, które rozpoczną się 1 września 2005.
Ogólnopolska kampania reklamowa, zaplanowana z myślą o nowej kolekcji jesienno - zimowej, będzie w dużej mierze opierała się na reklamie wielkoformatowej.
Masterprint XL przygotuje wszystkie reklamy tego typu (siatki winylowe oraz frontlighty) o bardzo zróżnicowanych rozmiarach. Jest to przede wszystkim związane z niejednorodnymi wielkościami nośników, umiejscawianych na elewacjach różnych budynków w poszczególnych, największych miastach Polski.
Wszystkie reklamy dla Reserved będą drukowane na siatce Premium z przeplotem oraz na frontlicie, a przy pracach zostaną wykorzystane maszyny Grand Jet.
"Firma LPP po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z nami", mówi Marcin Mielcarek, dyrektor działu sprzedaży w Masterprint XL. "Do tej pory wspomagaliśmy już zarówno markę Reserved, jak i Cropp. Bardzo cieszymy się, że dotychczasowi klienci darzą nas zaufaniem i - pomimo tak dużej konkurencji na rynku - wybierają właśnie Masterprint XL."
Dołącz do dyskusji: Wielkoformatowa kampania Reserved