SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wieloletni szef wideo w Havas Media rusza z własnym projektem mediowym

Sergiusz Geller, do niedawna szef wideo, który po ponad 20 latach odszedł z Havas Media, rusza z własnym projektem. Uruchomił firmę doradztwa mediowego InsidePulse. 

Sergiusz Geller, fot. LinkedIn Sergiusz Geller, fot. LinkedIn

Firma ruszyła 1 sierpnia. - Bliżej mi do określenia „butik mediowy”. Naszym celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań i wiedzy, które podniosą efektywność działań w mediach, przy zachowaniu dwóch podstawowych wartości: 100 proc. transparentności i maksymalizacji efektów płynących z inwestycji w media - zaznacza Sergiusz Geller.

Dodaje, że choć na rynku funkcjonuje kilka podmiotów zajmujących się weryfikacją warunków zakupu mediów, czy wsparciem na etapie wyboru domu mediowego, to widzi ogromną lukę w usługach na wszystkich etapach, które dzieją się na co dzień we współpracy z partnerami mediowymi i bezpośrednio mediami. 

- To kluczowy etap dla optymalizacji mediów i efektywności wydatkowania budżetu, a mam wrażenie, że reklamodawcy często o tym zapominają. Naszym celem jest zapewnienie 100% wsparcia w tym zakresie, aby każda wydana „złotówka” faktycznie pracowała na rzecz ich produktu i marki. Chciałbym, aby InsidePulse było postrzegane jako wewnętrzny dział mediowy, świadczący dla klientów bardzo szeroki zakres usług w zakresie transparentnych i efektywnych mediów - podkreśla.

Skracanie procesu zakupowego

InsidePulse będzie skupiać się na kilku kluczowych obszarach: wsparciu w wyborze optymalnej struktury zakupu mediów oraz wyboru partnerów mediowych; pomocy w budowie efektywnych procesów współpracy z partnerami mediowymi oraz w ramach wewnętrznych zespołów mediowych; doradztwie „day by day” w zakresie optymalizacji procesów zakupu i planowania mediów; tworzeniu strategii działań w mediach offline i online oraz wsparciu w procesach negocjacji z dostawcami.

- Co jednak równie istotne chcemy budować procesy, które nie tylko dadzą reklamodawcom dostęp do możliwie najbardziej efektywnych działań, ale będę oferowały możliwość skracania procesu zakupowego, przy zachowaniu dostępu do eksperckiej wiedzy - zaznacza Sergiusz Geller. 

Na obecnym etapie startu InsidePulse Sergiusz Geller nie ma jeszcze zespołu. Zapowiada, że docelowo, w zależności od potrzeb klientów i projektów, będzie wspierał się wybranymi specjalistami z rynku, jeśli zajdzie taka potrzeba. - Chodzi też o zapewnienie klientom dostępu do wysokiej jakości usługi specjalistów, przy minimalizacji kosztów obsługi.  Natomiast wraz ze wzrostem skali działalności, zapewne będę chciał rozszerzać strukturę - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Sergiusz Geller.

Kim jest Sergiusz Geller?

Sergiusz Geller był związany z siecią Havas od 2005 roku. Zaczynał jako media manager w agencji MPG, która od 2013 po fuzji z Media Contacts tworzy Havas Media. Od 2015 roku był video directorem, a od 2021 roku head of video. Był odpowiedzialny za przygotowywanie strategii wideo i ich wdrażanie.

Dołącz do dyskusji: Wieloletni szef wideo w Havas Media rusza z własnym projektem mediowym

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Boluś
Powodzonka!
0 0
odpowiedź
User
X
Skoro po tylu latach widzi potencjał to znaczy, że w Havasie złotówki nie pracowały na rzecz klienta? ;)
1 1
odpowiedź
User
Dublin
Dobrze, że słowo "złotówka" dał w cudzysłów. Dzięki temu wiem, że chodzi o taksówkarza.
0 0
odpowiedź