'WiK Wprost i Kultura' co tydzień z "Wprost"
AWR Wprost pod hasłem 'Więcej kultury!' wprowadza na rynek projekt zmienionego magazynu kulturalno-rozrywkowego 'WiK Wprost i Kultura'.
Od 16.10.2006 „WiK Wprost i Kultura” z lokalnego dwutygodnika staje się cotygodniowym ogólnopolskim dodatkiem do tygodnika „Wprost”. Od tego wydania czytelnicy „Wprost” w całej Polsce, otrzymywać będą ilustrowany przewodnik po wydarzeniach kulturalnych tygodnia, zapowiedzi i opisy filmów, książek i płyt oraz program telewizyjny z omówieniami.
Mieszkańcy stolicy na stronach warszawskich przeczytają o modnych klubach i restauracjach, nowych miejscach i wydarzeniach swojego miasta. Dodatkowo znajdą się tu strony z muzyką poważną, „niepoważną”, premiery i recenzje teatralne.
Wraz z nowym tygodnikiem pojawi się nowa strona internetowa WiK. Codziennie aktualizowany serwis będzie uzupełnieniem drukowanej wersji tygodnika.
Na stronach WiK OnLine znajdzie się repertuar kin z całej Polski, leksykon filmów, recenzje premier kinowych, muzycznych i teatralnych, a także baza z adresami miejsc kulturalnych całej Polski.
Kampania promocyjna „WiK Wprost i Kultura” jest autorstwa AWR Wprost. Do kampanii zostały wykorzystane następujące media i nośniki:
outdoor czyli citylighty Ruch i citylighty AMS, Internet, a w nim portale – www.onet.pl, www.wp.pl,
radio – RMF FM, Radio Eska, Polskie Radio Program 3, Radio Bis, Radio Pin, Radio Wawa, Radio Kolor, Radio Pogoda,
prasa: Angora, Echo Miasta, Metro, Metropol i oczywiście Wprost
POS - promocja w sieci HDS
Dołącz do dyskusji: 'WiK Wprost i Kultura' co tydzień z "Wprost"