Wiosenne oblicze marki Reporter
Wraz z sezonem wiosna/lato 2004 marka Reporter zmienia swoje oblicze
Projektowany i obsługiwany przez agencję OS3 multimedia serwis www.reporter.com.pl po pół roku przeszedł gruntowną przebudowę. Wszystkie materiały poligraficzne, podobnie jak w przypadku poprzedniej kolekcji, przygotowała JOTKA print design. Fotografie wykorzystane w serwisie i poligrafii powstały w studiu fotograficznym INIS fotografia. Wszystkie trzy firmy budujące wizerunek marki Reporter są częścią grupy medialnej OS3 group.
"Od początku współpracy OS3 group z marką Reporter założyliśmy, że wszystkie działania OS3 multimedia, INIS i JOTKI będą spójne. Serwis internetowy ciągle się rozwija nawiązując bezpośrednio do tego, co pojawia się w promocyjnych materiałach drukowanych Reportera. Wykorzystujemy istnienie grupy do tworzenia silnych przekazów, które przynoszą naszemu klientowi wymierne efekty. Zależy nam, aby internauta pozytywnie utrwalił markę Reporter i przypomniał sobie o niej podczas zakupów, żeby strona Reportera mocno wyróżniała się na tle konkurencji." - powiedział Michał Korepta - koordynator projektu Reporter w OS3 multimedia.
Nowa kreacja serwisu wprowadziła zaskakujące i nieszablonowe rozwiązania. Atrakcyjny sposób nawigacji na stronie w postaci jazdy rollercoasterem zatrzymuje internatów na stronie, co w efekcie przekłada się na zwiększenie wiedzy klienta o produktach i samej marce. Na stronie dodano 150 fotografii z całej, liczącej ok. 700 pozycji oferty Reportera. Dział serwisu "Być trendy" jest formą mini-edukacji internaty oraz wyróżnia markę poprzez pokazanie stylu projektowania. Strona adresowana jest przede wszystkim do osób ceniących wygodną, luźną i modną odzież. Główne założenie serwisu to promowanie i pozycjonowanie marki Reporter jako trendowej, nowoczesnej i dynamicznej.
Po sukcesie materiałów promocyjnych przygotowanych na sezon jesień-zima 2003, firma JOTKA print design zajęła się obsługą kolekcji marki Reporter na wiosnę i lato 2004. Wykonano nowy katalog tworzący wyjątkowy klimat w postaci bardzo dobrych fotografii.
Ponadto Jotka systematycznie i kompleksowo buduje graficzną identyfikację wizualną Reportera poprzez produkcję papeterii, plakatów, katalogów handlowych, wielkoformatowych posterów, folderów i innych materiałów.
Firmie powierzono również aranżację grafiki do nowo otwartych sklepów Reportera (na początek w Krakowie i Chorzowie), gdzie JOTKA przygotowała indywidualne postery tworzące tło do ekspozycji nowej kolekcji. Logo serii casual&sport wear jest również autorstwa firmy JOTKA.
Dołącz do dyskusji: Wiosenne oblicze marki Reporter