Wiosenny OnetPlejer: Wilki, sms'y i 300 tysięcy piosenek
OnetPlejer zgodnie z zapowiedziami poszerzył swoją ofertę udostępniając, także europejskim fanom muzyki, nagrania czołowych polskich artystów
Do grona 14 tysięcy wykonawców i 300 000 nagrań jako pierwsi dołączyli artyści EMI Polska - informuje firma w komunikacie.
Dostęp do bogatych zasobów OnetPlejera jest prostszy i wygodniejszy dzięki wprowadzeniu nowych form płatności. Teraz można posługiwać się przelewem bankowym, przekazem pocztowym i kartą kredytową. Dodatkowo, z myślą o komforcie użytkowników serwisu uruchomiony został serwis płatności SMS.
Piotr Welc, dyrektor ds. projektów marketingowych Onet.pl: Polski rynek otrzymał od nas prezent na wiosnę: nowe rodzaje płatności oraz solidny wkład w promocję polskich artystów w Europie. W OntePlejerze prezentujemy ekstraklasę polskich wykonawców. Artyści tej klasy co Wilki, Republika, T. Love, Możdżer czy Soyka są dostępni we wszystkich sklepach OD2: i w Wielkiej Brytanii i w Niemczech można odsłuchać bądź kupić najnowszy singiel np. Sidneya Polaka.
Piotr Kabaj dyrektor EMI Music Poland: W EMI piosenki artystów polskich kosztują tyle samo, co zagranicznych. Chcemy wprowadzić zasadę równego traktowania, bez względu na "pochodzenie". W Polsce nigdy nie powstał rynek singli, teraz mamy okazję stworzyć go w Internecie. Uważam, że ceny płyt polskich artystów są na odpowiednim poziomie, a płyty artystów zagranicznych są za drogie, ale wynika to z kosztów licencji, na które mamy niewielki wpływ. Cena piosenki w granicach czterech złotych jest do przyjęcia zarówno dla: autorów, wykonawców, producentów (firm fonograficznych) oraz dystrybutorów muzyki.
Według ostatnich opublikowanych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, z lutego bieżącego roku, gdyby zliczyć wszystkie kliknięcia na wszystkich serwisach muzycznych [w Polsce i na świecie] z których korzystają polscy internauci, co piąte z nich było kliknięciem na jednym tylko serwisie - muzyka.onet.pl. Łącznie tylko w tym miesiącu serwis odwiedziło 1 milion 855 tysięcy internautów. To 43 proc. spośród 4 milionów 356 tysięcy wszystkich zainteresowanych serwisami muzycznymi w sieci (będących na co najmniej jednym z wszystkich serwisów muzycznych).
Dołącz do dyskusji: Wiosenny OnetPlejer: Wilki, sms'y i 300 tysięcy piosenek