SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualna Polska: AdTotal z nowym cennikiem

Wirtualna Polska zaktualizowała ofertę oraz cennik w swojej sieci reklamowej AdTotal.

Wprowadzone zmiany obejmują m.in. obszar internet, mobile, wideo. Wdrożono pakiety premium – Total Brands i Total VIP, wprowadzono nowe formaty reklam. Portfolio sieci powiększyło się o nowych wydawców, m.in. mobileman.pl, mamazone.pl, kuchniadziecka.pl. W cenniku pojawiła się także oferta WOMM i Social Media.

Innowacją w ofercie AdTotala jest rozbudowa oferty o nowe pakiety premium. Pierwszy z nich, Total Brands, grupuje 21 "markowych" witryn z ponad 50-proc. zasięgiem wśród polskich internautów. Drugi, Total VIP, skupia 7 serwisów, które łącznie odwiedzane są przez ponad 7 milionów użytkowników miesięcznie.

AdTotal wprowadził też nowy format reklamy wideo – Video Layer – w wariancie Full Screen (pełnoekranowa forma wideo) oraz Standard (odtwarzany w playerze, dla potrzeb emisji wideo w mniejszym rozmiarze). Video Layer dostępny jest w całej ofercie sieci, z wyjątkiem serwisów TVP i Orange.pl.

Dodatkowo, wraz z nowym cennikiem, pojawił się Slide Expand Box – layerowa forma reklamowa (dostępna w całej ofercie sieci), wyświetlana z lewej, prawej strony witryny lub u dołu ekranu. Użytkownik jest tutaj w stałym kontakcie z przekazem reklamowym, gdyż Slide Expand Box pozostaje w tym samym miejscu mimo scrollowania strony. Forma ta umożliwia także emisję materiału wideo.

AdTotal oferuje obsługę w zakresie rozwiązań marketingu mobilnego (mobile advertising, budowa stron mobilnych, SMS). Zmiany objęły także ten obszar aktywności sieci. Poprzez sieć AdTotal reklamodawca może obecnie dotrzeć do blisko 3 mln użytkowników serwisów mobilnych, którzy łącznie generują ponad 100 mln odsłon. AdTotal jest rozbudowywany o witryny dedykowane na urządzenia przenośne - do oferty zostały włączone mobilne wersje telepolis.pl, pdaclub.pl i kilku serwisów należących do Grupy IDG. Nawiązana została także współpraca z domem mediowym Mobiserve, zajmującym się marketingiem mobilnym. Partnerzy biznesowi są również pozyskiwani w obszarze aplikacji mobilnych.

Do nowego cennika wprowadzono oferty mailingów wybranych wydawców (m.in. chip.pl, IDG.pl, stylistyka.pl, skiforum.pl, pcworld.pl) oraz ofertę na Social Media i WOMM. Portfolio sieci powiększyło się też o serwisy partnerskie, takie jak pdaclub.pl, psy.pl, koty.pl, mobileman.pl, mamazone.pl, kuchniadziecka.pl, zdrowy-seks.pl, jakkarmic.pl, czy tenis.net.pl.

Nowy cennik sieci AdTotal można pobrać z tej strony.

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska: AdTotal z nowym cennikiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl