Właściciele stron internetowych za mało odpowiedzialni
Wydawcy stron internetowych powinni brać większą odpowiedzialnośćza treści tworzone przez użytkowników.
73 procent z uczestniczących w badaniu firmy Reality Digitalagencji, reklamodawców i wydawców stwierdziło, że właścicielewitryn wykorzystujących materiały tworzone przez użytkowników robiąobecnie za mało aby moderować tego typu treści - informuje serwisUTalkMarketing.
Jednocześnie ponad 90 procent respondentów prognozuje, że w roku2009 w internetowej reklamie najszybciej rozwijać się będzie sektortreści wideo tworzonych przez użytkowników.
Jednak agencje medialne często rezygnują z promowania się wokółtakich treści z uwagi na brak należytej nad nimi kontroli. ZdaniemRoba Proctora, szefa Reality Digital na region Europy, BliskiegoWschodu i Afryki (EMEA), agencje nie kupują w tej sferze reklam,gdyż boją się, że mogłoby to zaszkodzić wizerunkowi ich marek.
"Nie zmienia to faktu, że internauci gwałtownie kierują się doserwisów oferujących treści tworzone przez użytkowników ireklamodawcy będą musieli podążyć za nimi" - dodał Proctor.
źródło: UTalkMarketing
Dołącz do dyskusji: Właściciele stron internetowych za mało odpowiedzialni