Value Media i SalesTube autorami kampanii wódki Wyjebongo
Na rynku zadebiutowała marka Wyjebongo, wódka o smaku marakui wyprodukowana przez Alembik Polska sprzedawana wyłącznie w sieci sklepów Żabka oraz na browar-tenczynek.pl. Pomysłodawcą alkoholu jest Janusz Palikot. Za kampanię odpowiadają agencje Value Media i SalesTube (Group One).
- Idea „Wyjebongo,” powstała w trakcie dialogu z followersami w moich mediach społecznościowych. Wyjebongo to skrótowy zapis filozofii życia opartej o luz i dystans, także do siebie. Nowa, unikalna wódka o 40% zawartości alkoholu bazuje na innowacyjnej recepturze. Łączy w sobie dwie technologie - rektyfikacji, służącą głównie do produkcji wódki oraz destylacji, która służy do produkcji okowit i whisky. To wódka mocna, ale poprzez połączenie z destylatem i aromatem marakui zyskuje przyjemny dla podniebienia smak. W dobie pandemii widać skłonność ludzi do konsumowania coraz lepszych jakościowo i droższych produktów. Dlatego wierzę, że Wyjebongo spotka się z dobrym przyjęciem konsumentów poszukujących czegoś wyjątkowego - mówi Janusz Palikot, właściciel Alembik Polska i pomysłodawca wódki Wyjebongo.
Planowaniem i zakupem mediów do kampanii realizowanej w kanałach online zajęło się Value Media we współpracy z agencją SalesTube. Spółki kolejny raz realizują projekt dla Browaru Tenczynek w modelu House of Communication.
Za projekt logotypu oraz grafiki na butelce w kolorze nasyconej magenty i soczystej pomarańczy odpowiada Tomasz Wójcik, który zaprojektował również szatę graficzną produktów BUH z suszem konopnym.
Wejściu na rynek Wyjebongo towarzyszy konkurs dla pełnoletnich pod nazwą „Zrób się na Wyjebongo”, w którym do wygrania będą czapki z unikalnym wzorem. Szczegóły akcji na https://browar-tenczynek.pl/czapka-wyjebongo/.
Wódka Wyjebongoo smaku marakui jest dostępna wyłącznie w sieci partnerskiej Żabka oraz na browar-tenczynek.pl.
Dołącz do dyskusji: Value Media i SalesTube autorami kampanii wódki Wyjebongo