WPP kupuje udziały w wietnamskiej agencji reklamowej
Brytyjski holding reklamowy WPP Group zamierza kupić mniejszościoweudziały w wietnamskiej agencji reklamowej.
W ten sposób WPP rozszerza swoją obecność na rynkachrozwijających się na kontynencie azjatyckim - informuje serwisBrand Republic.
Holding zamierza kupić 30 procent udziałów w Vietnam AdvertisingCompany, której siedziba znajduje się w mieście Ho Chi Minh.Szczegóły finansowe transakcji nie są znane. Wiadomo jedynie, ze wwalce o udziały WPP wygrał rywalizację z Omnicom Group.
Wietnam, w którym mieszka 86,1 miliona ludzi, zaczyna przynosićcoraz większe dochody firmom sprzedającym dobra konsumpcyjne, jakchociażby Pepsico. W ostatnim czasie również koncern piwowarskizapowiedział, że wprowadzi na tamtejszy rynek swoją słynną markęBudweiser.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: WPP kupuje udziały w wietnamskiej agencji reklamowej