Wprost inwestuje w rozwój technologii i badania
AWR "Wprost", wydawca tygodnika "Wprost", inwestuje blisko półmiliona złotych w najnowszą wersję systemu wydawniczegoPlanSystem4. Wydawnictwo planuje także badania marektingowe swojegogłównego tytułu.
Jak informuje AWR "Wprost", elektroniczny szpigiel oszczędziczas pracowników i zminimalizuje możliwość błędu przy planowaniuwydania, a w pełni elektroniczny przepływ dokumentów i zdjęć,ułatwi pracę redakcji i działowi graficznemu. System zmniejszytakże ilość wydruków w procesie produkcyjnym, co niesie za sobądodatkową korzyść dla środowiska naturalnego i oszczędności dlawydawcy.
Dostęp do systemu przez Internet przyspieszy przekazywaniemateriałów przez korespondentów i pracowników tygodnika "Wprost",którzy będą mogli wysyłać i edytować teksty do szpigla z każdegomiejsca na świecie. Kolejną zaletą będzie również poprawawspółpracy z reklamodawcami. Za pośrednictwem przeglądarki www będąoni mogli zobaczyć swoją reklamę na makiecie "Wprost", jeszczeprzed publikacją tygodnika.
AWR Wprost planuje również w najbliższym czasie szerokozakrojone badania marketingowe swojego tygodnika. W przetarguzostała już wyłoniona firma, która przeprowadzi badania.
- Rynek tygodników wciąż się zmienia. Chcemy dokładnie zbadaćtendencje, jakie na nim panują. Wyniki badań pomogą nam dopasowaćtytuł i jego zawartość do wymogów rynku oraz gustów i oczekiwańwspółczesnego czytelnika - mówi Amadeusz Król, wiceprezes idyrektor generalny AWR "Wprost".
Dołącz do dyskusji: Wprost inwestuje w rozwój technologii i badania