SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wprost inwestuje w rozwój technologii i badania

AWR "Wprost", wydawca tygodnika "Wprost", inwestuje blisko półmiliona złotych w najnowszą wersję systemu wydawniczegoPlanSystem4. Wydawnictwo planuje także badania marektingowe swojegogłównego tytułu.

Jak informuje AWR "Wprost", elektroniczny szpigiel oszczędziczas pracowników i zminimalizuje możliwość błędu przy planowaniuwydania, a w pełni elektroniczny przepływ dokumentów i zdjęć,ułatwi pracę redakcji i działowi graficznemu. System zmniejszytakże ilość wydruków w procesie produkcyjnym, co niesie za sobądodatkową korzyść dla środowiska naturalnego i oszczędności dlawydawcy.

Dostęp do systemu przez Internet przyspieszy przekazywaniemateriałów przez korespondentów i pracowników tygodnika "Wprost",którzy będą mogli wysyłać i edytować teksty do szpigla z każdegomiejsca na świecie. Kolejną zaletą będzie również poprawawspółpracy z reklamodawcami. Za pośrednictwem przeglądarki www będąoni mogli zobaczyć swoją reklamę na makiecie "Wprost", jeszczeprzed publikacją tygodnika.

AWR Wprost planuje również w najbliższym czasie szerokozakrojone badania marketingowe swojego tygodnika. W przetarguzostała już wyłoniona firma, która przeprowadzi badania.

- Rynek tygodników wciąż się zmienia. Chcemy dokładnie zbadaćtendencje, jakie na nim panują. Wyniki badań pomogą nam dopasowaćtytuł i jego zawartość do wymogów rynku oraz gustów i oczekiwańwspółczesnego czytelnika - mówi Amadeusz Król, wiceprezes idyrektor generalny AWR "Wprost".

Dołącz do dyskusji: Wprost inwestuje w rozwój technologii i badania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl