SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Wprost" wyprzedził "Politykę"

Tygodniki opinii notują dynamiczny wzrost wpływów z rynku reklamowego.

W okresie styczeń-listopad 2005 r.  "Wprost" zgarnął najwięcej z rynku reklam tygodników – wynika z danych Expert Monitor.

Magazyn wydawnictwa AWR "Wprost" zarobił prawie 100 mln złotych - to o 19 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2004 roku.

Kolejne miejsce zajęła "Polityka", które wyprzedza tytuł wydawnictwa Axel Springer Polska - "Newsweek Polska".

Top 10 tygodników

 

RokI-XI.2005
TOP Medium (+ dodatki i wyd. specjalne)Koszt [zł]
Razem: Magazyny1 792 740 703 zł
WPROST99 985 232 zł
POLITYKA97 688 060 zł
NEWSWEEK 91 269 616 zł
VIVA57 654 816 zł
CLAUDIA56 154 268 zł
TELE TYDZIEŃ50 935 211 zł
PRZYJACIÓŁKA49 122 721 zł
TWÓJ STYL43 876 739 zł
GALA42 424 500 zł
ELLE31 698 140 zł
NAJ31 093 990 zł

 

RokI-XI.2004
TOP Medium (+ dodatki i wyd. specjalne)Koszt [zł]
Razem: Magazyny1 560 474 698 zł
POLITYKA84 785 477 zł
WPROST84 071 242 zł
NEWSWEEK POLSKA79 143 558 zł
CLAUDIA54 333 508 zł
VIVA50 599 907 zł
TWÓJ STYL46 243 414 zł
TELE TYDZIEŃ41 516 850 zł
GALA41 133 450 zł
PRZYJACIÓŁKA33 573 842 zł


źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji

Dołącz do dyskusji: "Wprost" wyprzedził "Politykę"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl