SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Wspólne czytanie z Danone"

Na początku marca br. rozpoczęła się druga edycja promocji konsumenckiej jogurtów firmy Danone zatytułowana "Chotomska dla całej rodziny"

Ubiegłoroczny projekt zatytułowany „Brzechwa dla całej rodziny” spotkał się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem. Dzięki niemu konsumenci i ich najbliżsi znajdując pod wieczkami jogurtów wiersze Jana Brzechwy mogli przypomnieć sobie dzieciństwo, w ten sposób odwoływali się do najprostszych potrzeb.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, a także działając zgodnie ze swoimi wartościami, którymi są humanizm, entuzjazm, otwartość, bliskość, firma Danone postanowiła kontynuować działania promujące wartości rodzinne.

Tym razem do współpracy nad kolejną promocją zaproszono najbardziej znaną i cenioną autorkę literatury dziecięcej - Wandę Chotomską.

Celem akcji jest nawiązanie emocjonalnej więzi z konsumentem oraz propagowanie polskiej literatury i języka polskiego. Uważamy, że promocja „Chotomska dla całej rodziny” angażuje emocjonalnie dzięki zabawnym, miłym wierszykom o zwierzętach, a jej rodzinny charakter skupia się w dwóch obszarach: nagrody dla całej rodziny, a także wspólna zabawa (dzieci kolekcjonują wieczka, rodzice czytają swoim dzieciom wierszyki) - powiedziała Anna Okoń, Brand Manager jogurtów.

Akcja obejmuje jogurty Danone: „Pyszny” „Pianka” i „Kremowy”, „Do Picia” i „Duże kawałki owoców”. Pod wieczkami nadrukowane są wierszyki autorki, których głównymi bohaterami są zwierzęta (np. pies, czapla, krowa).

Akcja przebiega przy wsparciu ATL i BTL, potrwa dwa miesiące, do końca kwietnia. Dodatkowo konsumenci będą mieli szansę osobistego poznania poetki - zorganizowane zostaną spotkania z udziałem Wandy Chotomskiej. Nasi konsumenci będą mogli również wziąć udział w konkursach prasowych recenzowanych przez Wandę Chotomską - na „Najpiękniejszy wiersz wyrażający uczucia o rodzinie”.

Za stworzenie mechanizmu akcji i jego wdrożenie, w tym obsługę bazy danych, kreację strony www i materiałów POS, podobnie jak w koncepcji „Brzechwa dla całej rodziny”, odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa „Afekt”.

Dołącz do dyskusji: "Wspólne czytanie z Danone"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl