Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Pani Domu” najmocniej w dół
W kwietniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu 2015 roku wyniosła 254 321 egz. i w porównaniu do kwietnia 2014 roku zmalała o 15,82 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,43 proc. do 193 097 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 117 435 egz., po spadku o 24,42 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 109 501 egz., po spadku w skali roku o 21,85 proc.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
355 500 |
254 321 |
254 321 |
404 975 |
302 133 |
302 133 |
Tina |
326 613 |
193 097 |
193 097 |
368 253 |
236 722 |
236 722 |
Pani Domu |
193 020 |
117 526 |
117 435 |
243 504 |
155 475 |
155 384 |
Naj |
213 544 |
109 501 |
109 501 |
219 940 |
140 116 |
140 116 |
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Naj” - było to 17,58 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
355 500 |
254 321 |
254 321 |
372 688 |
278 124 |
278 124 |
Tina |
326 613 |
193 097 |
193 097 |
349 967 |
229 527 |
229 527 |
Pani Domu |
193 020 |
117 526 |
117 435 |
204 025 |
133 678 |
133 587 |
Naj |
213 544 |
109 501 |
109 501 |
230 970 |
132 852 |
132 852 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Pani Domu” najmocniej w dół