Wszystko o mundialu w Internecie
Na portalu Gazeta.pl rusza serwis poświęcony Mistrzostwom Świata w piłce nożnej.
Internauci będą mogli na bieżąco śledzić przygotowania do Mundialu, obserwować poczynania polskiej kadry oraz poznać prognozy piłkarskich ekspertów. Po rozpoczęciu mistrzostw pojawią się najświeższe informacje z boisk i stadionów, nieustannie aktualizowane i komentowane. Oprócz wiadomości w serwisie znajdą się również wywiady z zawodnikami i trenerami, felietony oraz galerie zdjęć, a także interaktywne atrakcje dla użytkowników – fora, sondaże, konkursy.
Wyłącznym sponsorem serwisu jest importer opon osobowych, dostawczych i ciężarowych - firma Continental Opony Polska, oddział koncernu Continental AG, który jest Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Świata FIFA 2006.
- Wybraliśmy portal Gazeta.pl, ponieważ ma pięcioletnie doświadczenie, jest jednym z największych serwisów internetowych w Polsce, udostępnia duży wybór katalogów tematycznych i – co ważne – jest chętnie i licznie odwiedzany przez Czytelników Gazety Wyborczej i nie tylko ich – mówi Dariusz Wójcik, szef marketingu Continental Opony Polska. – Na podkreślenie zasługuje także szybkość aktualizowania bieżących informacji. Internauci potrafią to docenić.
Serwis będzie promowany w Gazecie Wyborczej, dzienniku Metro, rozgłośniach radiowych, na outdoorze oraz w internecie – m.in. w komunikatorze GG, internetowych serwisach sportowych.
Dołącz do dyskusji: Wszystko o mundialu w Internecie