Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż spotów wyborczych
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło, w związku ze zbliżającymi się wyborami samorządowymi, sprzedaż odpłatnych audycji wyborczych. Najdroższy spot kosztuje 42,5 tys. zł.
Prawo do odpłatnego rozpowszechniania audycji wyborczych przysługuje komitetom wyborczym, które prowadzą kampanię wyborczą na warunkach określonych w Kodeksie wyborczym.
Odpłatne rozpowszechnianie audycji wyborczych będzie się odbywało w następujących antenach TVP: TVP1, TVP2, TVP Dokument, TVP HD, TVP Historia, TVP Kobieta, TVP Kultura, TVP Nauka, Programie Satelitarnym TV Polonia, TVP Rozrywka, TVP Seriale, paśmie wspólnym TVP3, Active Family, ADVENTURE TV, Antena HD, BIZNES24,Filmax, Home TV, Nuta.TV, Nuta Gold, Power TV, TVC, TVS, XTREME TV oraz w mediach interaktywnych TVP.
Spoty wyborcze w przypadku TVP1 i TVP 2 emitowane będą w wybranych pasmach, zaledwie kilka razy (5-6) w ciągu doby. W TVP1 np. po “Teleexpressie”, po prognozie pogody, przy “Sprawie dla reportera”, przy programie “Agrobiznes”, przy “Jaka to melodia”. W TVP2 z kolei m.in. po wieczornej “Panoramie”, po “Kole fortuny”, po “Pytaniu na śniadanie”.
Najwięcej kosztuje spot po prognozie pogody w TVP1 w niedzielne wieczory - 42,5 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). W dni powszednie cena jest niższa i wynosi 31 tys. zł.
Za reklamę wyborczą przy “Teleexpressie” trzeba zapłacić 7,6 tys. zł, przy “Jeden z dziesięciu” - 12,9 tys. zł, przy “Jaka to melodia” - 15,4 tys. zł, przy “Sprawie dla reportera” - 20,8 tys. zł, a po serialu w niedzielny wieczór (ok. g. 21.10) - 24,1 tys. zł.
Cena spotu wyborczego w TVP2 wynosi natomiast: po “Panoramie” - 9,9 tys. zł, po “Kole fortuny” - 11,5 tys. zł, po serialu o godz. 19.20 w dni robocze - 16,5 tys. zł.
Stawki dla spotów wyborczych emitowanych w kanałach tematycznych są niższe. Maksymalne ceny dla emisji w poszczególnych kanałach wynoszą: w TVP Seriale - 6,6 tys. zł, w TVP3 - 2 tys. zł, TVP HD - 1,9 tys. zł, TVP Historia - 1450 zł, TVP Rozrywka - 1350 zł, TVP Polonia - 840 zł, TVP Kobieta - 740 zł, TVP Kultura - 580 zł, TVP Nauka - 480 zł, TVP Dokument - 260 zł.
Wybory samorządowe odbędą się 7 kwietnia br.
Wcześniej ceny reklam wyborczych opublikowało biuro reklamy TVN Media. Polsat Media jeszcze ich nie podało.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż spotów wyborczych
To wracaj do domu na sybir ruski trolu.
Nikt Cie tu nie chce