Wydawnictwo Bauer wprowadza nowy tytuł prasowy
Wydawnictwo Bauer od przyszłego tygodnia wprowadza na rynek nowy tytuł prasowy : "Magazyn Telewizyjny"
Nowy tytuł kosztuje 1 zł, ma 40 stron objętości i zawiera 36 programów telewizyjnych. "Magazyn Telewizyjny" jest skierowany do młodszych mieszkańców dużych i średnich miast. Redaktorem naczelnym "Magazynu Telewizyjnego" jest Beata Biały.
Nowe pismo dołączy do grupy czasopism telewizyjnych wydawanych przez Bauera, do której należą: "Tele Tydzień", "To&Owo", "Super TV", "Imperium TV" i "Tele Świat".
Wydawnictwo Bauer uzyskało od spółki KTV (wydawcy zawieszonego tytułu "Kurier TV") zgodę na wykorzystanie popularnego znaku graficznego "Kurier TV" na okładce nowego tytułu.
Wydawnictwo Bauer powstało w roku 1875, obecnie działa m.in. w Niemczech, Polsce, Czechach, Francji, Hiszpanii, Anglii, Chinach i USA. Na naszym rynku obecne jest od 11 lat.
Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo Bauer wprowadza nowy tytuł prasowy