Wygląd strony najważniejszy dla sklepów internetowych
Dla sklepów internetowych priorytetem jest wygląd ich strony -wynika z badania firmy Internet Retailer.
W ciągu dwunastu ostatnich miesięcy 60,3 procenta sklepów onlineodnowiło wygląd swojej strony, w tym 20,1 procenta w ostatnichtrzech miesiącach, a 14,3 procenta w ciągu ostatniego pół roku
Spośród serwisów e-commerce planujących odnowić swoje witryny,74,7 procent zamierza to uczynić w ciągu najbliższego roku, w tym28,6 procenta w ciągu najbliższych 90 dni.
Dla 68,9 procenta internetowych sklepów, przy odnowie serwisugłównym celem jest lepsza organizacja oferty. Dla 67,3 procentakluczowa jest bardziej płynna nawigacja, dla 53,9 procenta szybszai bardziej intuicyjna wyszukiwarka, a dla 40,9 procenta większaliczba opisów i ocen produktów.
Z badania Internet Retailer wynika także, że 70,2 procentabadanych sklepów online pozwala swoim klientom na tworzenieosobistych kont oraz przeglądanie i uaktualnianie zamieszczanychprzez nich informacji. 52,6 procenta serwisów e-commerce oferujetakże zaawansowane funkcje wyszukiwania, pozwalające użytkownikomna poszukiwanie produktów ze względu na ich typ, rozmiar, kolor,materiał czy cenę.
Dołącz do dyskusji: Wygląd strony najważniejszy dla sklepów internetowych