Wygoda na billboardzie
Rusza druga część kampanii reklamowej mebli Forte
540 billboardów na terenie całej Polski, reklamy w największych magazynach wnętrzarskich - od września rusza druga część kampanii reklamowej mebli FORTE. Kampania, pod hasłem "Robimy dobre meble. Reszta to nie nasza sprawa" potrwa do końca października.
Kampania FORTE trwać będzie od września do końca października. Działania obejmą zarówno outdoor - będzie to 540 billboardów w największych miastach Polski (Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Trójmiasto, Rzeszów, Lublin, Poznań, Łódź), jak i kampanię prasową w najpopularniejszych magazynach wnętrzarskich - miesięcznikach "Cztery Kąty", "Moje Mieszkanie", "M jak Mieszkanie", "Ładny Dom", "Dom i Wnętrze" oraz najpopularniejszym miesięczniku z segmentu prasy kobiecej "Poradniku Domowym". Zakup mediów dla FORTE przy tej kampanii zrealizował dom mediowy Starlink.
Kampania w mediach to druga część działań reklamowych Fabryk Mebli FORTE S.A. W maju firma wprowadziła nowe materiały POS - plakaty, wobblery, naklejki na podłogę, flagi i steandy reklamowe. Pojawiły się one w ponad 100 sklepach i salonach meblowych na terenie całej Polski. Layout nowej kampanii reklamowej FORTE to nietypowa kreacja jak na promocję mebli. Pojawiają się w niej kury na stole, wędkarz w łóżku czy foka w zlewie. "Większość mebli w salonach czy sklepach w całej Polsce jest do siebie podobna. Chcemy zwrócić uwagę klienta na fakt, że meble FORTE wyróżniają się stylistycznie i oferują klientom unikalne wartości" - wyjaśnia Renata Blaźniak, kierownik marketingu firmy Fabryki Mebli FORTE S.A. i dodaje: "Przekaz kampanii jest prosty: dostarczamy ci solidny mebel, co z nim robisz to już nie nasza sprawa". Autorami kreacji są pracownicy agencji Oxygen Interactive Communications Sp z o.o. Obecne działania to pierwsza od kilku lat kampania reklamowa Fabryk Mebli FORTE S.A. Materiały reklamowe mają podkreślać odrębność mebli FORTE, i choć w ofercie firmy znajdują się także stylowe, klasyczne meble, w kampanii wykorzystano jedynie te z nowoczesnych, lekkich wzorniczo kolekcji - jak łóżko z kolekcji Monza, w którym siedzi wędkarz czy stół z systemu Progress w layoutach z kurami. Kampania ma pomóc odświeżyć wizerunek marki FORTE kojarzonej przez wiele osób, głównie z droższymi, klasycznymi w formie meblami. Ma pokazać bogatą ofertę firmy i nowoczesne wzornictwo.
Dołącz do dyskusji: Wygoda na billboardzie