„Wygraj dom z natury” w promocji serków Almette
Hochland Polska rusza z loterią konsumencką wspierającą sprzedaż serków Almette. Łączna wartość wszystkich nagród w niej wynosi ponad milion złotych. Loterię wesprze też kampania reklamowa.
1 września startuje promocja dla konsumentów serków Almette. Wykorzystuje prosty mechanizm wspierający sprzedaż - wystarczy kupić opakowanie serka Almette objęte loterią, zarejestrować kod z opakowania na stronie almette.pl lub wysyłając SMS, zachować paragon i wieczko z kodem.
W loterii do zdobycia są nagrody, których łączna wartość wynosi ponad milion złotych. Główną nagrodą jest w pełni wyposażony drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m kw. w Tatrach.
Promocja nawiązuje do popularnego trendu slow life, który zakłada ucieczkę od codziennego zgiełku na łono natury, spójnego z komunikacją naturalnych produktów marki Almette. Akcja potrwa do 31 października.
Zaplanowano szereg działań wspierających loterię: kampanię reklamową w wiodących tytułach prasy fachowej (w sierpniu), w internecie (od końca sierpnia do końca października), telewizji (od 7 września do końca października), na outdoorze (w październiku) oraz szereg materiałów POS w punktach sprzedaży, a także szeroko zakrojone działania PR.
Za pomysł, kreację, produkcję filmu reklamowego i obsługę w internecie odpowiada agencja GPD Advertising, obsługą loterii zajęła się agencja Grasp Group, a zakupem mediów - firmy ZenithOptimedia i AMS.
Dołącz do dyskusji: „Wygraj dom z natury” w promocji serków Almette