SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wysokie Obcasy Praca” w miejsce „IT Girls”, wśród felietonistów Orliński i Ziomecka

W piątek ukaże się pierwszy numer kwartalnika „Wysokie Obcasy Praca” (Agora), który jest kontynuacją wydanego w maju tytułu „IT Girls”. Redaktor naczelną została Joanna Mosiej-Sitek.

Nowy tytuł skierowany jest do kobiet. Ma dostarczać praktycznych informacji o pracy, pasji, życiu, psychologii, nauce i technologiach.

- To odpowiedź na potrzeby czytelniczek oraz trendy, jakie wyznacza rynek. Od dłuższego czasu obserwujemy coraz większe zainteresowanie tematami związanymi z rozwojem zawodowym, psychologią pracy i work-life balance. „Wysokie Obcasy Praca” mają inspirować kobiety i pomagać w realizacji wyznaczonych celów zawodowych, bez straty dla życia osobistego - mówi Joanna Mosiej-Sitek, redaktor naczelna wydania i wydawczyni „Wysokich Obcasów”.

Podkreśla przy tym, że wydawca nie rezygnuje do końca z „It Girls”. -Technologie będą jednym z ważniejszych tematów wydania, ponieważ to one determinują dziś naszą pracę i życie - zaznacza.

„IT Girls” ukazało się na rynku w maju br., zawierało teksty o technologiach i start-upach opisywanych przez kobiecy pryzmat.

W pierwszym numerze „Wysokie Obcasy Praca” znajdą się teksty m.in. o tym, jak nauczyć się kodowania, kto naprawdę rządzi Facebookiem, czy inteligencja emocjonalna istnieje, i co zrobić, żeby dostać pracę w Google'u. Coachowie i praktycy biznesu opowiedzą o tym, jakie cechy powinni mieć liderzy przyszłości. W wydaniu pojawi się również felietony, m.in. Natalii de Barbaro, Wojciecha Orlińskiego i Zuzanny Ziomeckiej. O pracoholizmie z Jackiem Santorskim porozmawia Agnieszka Jucewicz.

Pierwszy numer magazynu „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostępny przez trzy miesiące w cenie 11,99 zł - w punktach sprzedaży prasy, a także na Kulturalnysklep.pl oraz (w formie cyfrowej) na Publio.pl.

Wydanie wspiera promocja w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, media społecznościowe) oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej" i jej tygodnikach oraz w „Wysokich Obcasach Extra”. Działania reklamowe przygotował zespół promocji „Wysokich Obcasów".

Dołącz do dyskusji: „Wysokie Obcasy Praca” w miejsce „IT Girls”, wśród felietonistów Orliński i Ziomecka

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna Wintour
Nie ma już na śmieciówkach żadnych jeleni do pracy za pół darmo? Od nikogo "pożyczyć" pomysły? Więc takie pudło się wydaje?
0 0
odpowiedź
User
Krasawica
Aż się prosi zapytać, czy felietonistą dodatku o pracy w piśmie dla kobiet będzie znany miłośnik tzw. plci pięknej lub słabszej (?), pan M. Wybieralski. Ostatnio je przepraszał, więc chyba miał za co, co by znaczyło, że jakieś kontakty p. MW z płcią przeciwną miał. A pracodawca przepraszanych pań, p. Wybieralskiego oraz redakcji dodatku o pracy w piśmie dla kobiet - wspólny, Agora S.A.

Tak, to mogłoby być intrygujące: reportaż ,,Wysokich obcasów - Praca" nt. doświadczeniem pana Wybieralskiego w pracy w Agorze S. A. - z tym, że nie jest.
0 0
odpowiedź