Wyższe ceny reklam w Gazecie Wyborczej
Od 2 stycznia 2008 roku Agora, wydawca Gazety Wyborczej, wprowadzazmiany w cenniku reklamowym. Dotyczą one przede wszystkim wydaniaogólnopolskiego GW, "Wysokich Obcasów", "Gazety Sport" orazsieciowej oferty "Gazety Co jest Grane".
- Ceny w tych dodatkach nie były zmieniane od kilku lat - w"Wysokich Obcasach" i "Co Jest Grane" od 2 lat a w "Gazecie Sport"od 5 lat - mówi nam Izabela Turzyńska z Agory.
Zmiany w cennikach wydań lokalnych Gazety będą zróżnicowane iwynikają ze strategii tworzonych dla poszczególnych rynkówlokalnych. Bez zmian pozostanie struktura i logika cennika "GazetyWyborczej".
W wydaniu ogólnopolskim Gazeta wprowadzi podwyżkę oferty premium(strony 3, 5, 7 i 9) średnio o 3,5 proc. oraz oferty na stronachgospodarczych (średnio o 1,5 proc.).
Wzrosną także ceny w innych dodatkach ogólnopolskich Gazety. W"Wysokich Obcasach" wzrost cen reklam wyniesie średnio 3,9 proc. Okilka procent wzrosną ceny dla wybranych przestrzeni reklamowych w"Gazecie Sport" i "Gazecie Co jest Grane".
Dołącz do dyskusji: Wyższe ceny reklam w Gazecie Wyborczej