Wzrost popularności sklepów internetowych
Liczba amerykańskich internautów odwiedzających sklepy internetowe w trakcie minionego sezonu świątecznych zakupów wzrosła o 17 procent w porównaniu z analogicznym okresem roku 2006.
Najchętniej odwiedzanym w grudniu serwisem był Amazon.com, który zdobył tutaj 12,14 procenta udziałów w rynku - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.
Na kolejnych miejscach znalazły się: Wal-Mart (7,93 procenta udziałów w rynku), Target (5,07 procenta), Half.com (4,03 procenta), BestBuy (3,83 procenta), Yahoo! Shopping (3,14 procenta), Circuit City (2,87 procenta), BizRate (2,44 procenta), Sears (2,35 procenta) oraz JCPenney (2,3 procenta).
Najwyższy wzrost popularności internetowych sklepów - o 26 procent - zanotowano w pierwszy poniedziałek po dniu Święta Dziękczynienia, określany za oceanem jako 'Cyber Monday'. W sam dzień Święta Dziękczynienia wzrost wyniósł 20 procent, a w przypadający po nim piątek ('Black Friday') 16 procent.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wzrost popularności sklepów internetowych