SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Yes nie pokazuje nowej kampanii w TVP

Yes Biżuteria po ubiegłorocznej odmowie Telewizji Polskiej emisji spotu z całującymi się kobietami, w tym roku nawet nie uwzględniła nadawcy w planowaniu kampanii "Jestem kobietą. Jestem przyszłością".  - TVP nie ma w naszym media planie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Górecka, menedżer ds. marketingu Yes Biżuteria.

Marka Yes w tegorocznej kampanii przed okresem świąt bożonarodzeniowych kontynuuje platformę komunikacyjną "Jestem kobietą", rozszerzając ją o człon "Jestem przyszłością". W spocie zaprezentowano wizję przyszłości, w której kobiety mogą żyć tak jak chcą, są równo reprezentowane w życiu publicznym, mogą brać śluby z osobami tej samej płci.

- W nowej kampanii kontynuujemy myśl podjętą rok temu, ale robimy to z większą wrażliwością i czułością. Wierzymy w siłę i sprawczość kobiet i jesteśmy pewni, że dzięki nim ten świat może być bardziej sprawiedliwym, równym i przyjaznym miejscem dla nas wszystkich - mówi o kampanii Justyna Lach, dyrektor marketingu marki Yes.

Ubiegłorocznej kampanii "Jestem kobietą" towarzyszyła kontrowersja - emisji spotu odmówiła bowiem Telewizja Polska. Nadawcy nie spodobało się, że w materiale pokazano pocałunek olimpijki Katarzyny Zillmann i jej partnerki. Telewizja publiczna nie zgodziła się też na emisję po 20:00 karmiącej piersią Aleksandry Żebrowskiej oraz Aleksandry Wiederek-Barańską z odsłoniętym dekoltem po zabiegu mastektomii.

TVP zakwestionowała fragmenty kampanii marki, uzasadniając to "naruszeniem wrażliwości odbiorców". 

Yes nie w TVP

Wobec tego w tym roku marka Yes nie uwzględniła Telewizji Polskiej w planowaniu mediów do kampanii "Jestem kobietą. Jestem przyszłością".

- Nie zgłosiliśmy emisji naszego spotu do TVP, ze względu na to, że nasza wizja świata i wartości, które konsekwentnie komunikujemy, nie zmieniły się od zeszłego roku. Z dumą kontynuujemy kampanię "Jestem Kobietą", wciąż zadając ważne pytania, takie jak czy równość małżeńska będzie kiedyś oczywista normą? Albo czy równa reprezentacja u władzy jest możliwa? W związku z tym TVP nie ma w naszym media planie - tłumacz portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Górecka, menedżer ds. marketingu marki Yes.

Nowy spot reklamowy Yes wyreżyserowała Marysia Makowska we współpracy z operatorem Igorem Połaniewiczem. Autorką zdjęć jest Gosia Turczyńska. Za kreację odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Produkcją zajmował się dom produkcyjny F25, postprodukcją Xantus. Media zaplanował i zakupił MediaHub. Jako tło muzyczne spotu został wykorzystany utwór Adny pt. “Dreamer” .

Dołącz do dyskusji: Yes nie pokazuje nowej kampanii w TVP

44 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hg
po co pleść androny o dumie z reklamy i wizji swiata. Infantylizm level master . Przecież chodzi wyłącznie o zarobieniu szmalu na kontrowersji.
0 0
odpowiedź
User
haha
wcześniej ujawnione mediaplan tego czegoś i z niego wynikało, że ta kampania nie będzie raczej emitowana w TELEWIZJACH, nie tylko z TVP......
0 0
odpowiedź
User
Dede
W TVP po staremu, beton trzyma się mocno, cenzura na całego, poczytajcie sobie wywiady z kabareciarzami jak nawet na jedyna słuszna partie słowa nie można pisnąć. Gorzej niż za komuny. I to ma być niby ta partia kochająca lud i demokracje? Chyba tylko ciemny lud.
0 0
odpowiedź